דנה ברותחין

הסבוויי שרה ברנשטיין

Posted in מלים-צלילים by danazim on פברואר 21, 2009

שלום. זוכרים אותי? פעם הייתי כאן לא מעט.

 

לפני חמש וחצי שנים (אולי מעט פחות) כתבתי כאן אחרי ביקור בניו יורק שמצאתי את עצמי מזמרת את השיר "Somewhere" מ"סיפור הפרוורים" של לנרד ברנשטיין כל פעם כשיצאתי מרכבת תחתית בניו יורק. הרכבות הוחלפו בדגמים חדשים יותר, וכאשר נהג הרכבת שיחרר את הבלמים והרכבת היתה מתחילה לנוע, הפעולה גרמה לשלושת הצלילים הראשונים מהשיר להישמע. וכך הייתי עולה במדרגות לרחוב ומזמרת לי: there's…a… place for us.

חשבתי שאני לבד בעסק (תמיד היית מאוד מוזיקלית, אמא היתה שלי אומרת), עד שראיתי לפני כמה דקות את הכתבה הבאה באתר של הניו יורק טיימס, שגם מסבירה כיצד ייתכן שהרכבת משמיעה את הצלילים האלה, והייתי חייבת להוציא את הבלוג מהנפטלין כדי לכתוב על זה.

ובכן, הרשו לי להיות אינפנטילית קמעה ולטעון: אני אמרתי את זה קודם!

 

ובהזדמנות זו אשתף אתכם בלהקה המופלאה שגיליתי שלשום, עת הפקדתי את מחלפותי הארוכות (לשעבר) בידי ספרי משכבר הימים, ויטוריו. תמיד יש אצלו מוזיקה מופלאה, והפעם התנגן שם משהו מופלא לא פחות. מה זה, שאלתי אותו. אה, סתם משהו שידידה נתנה לי, הוא אמר. איך קוראים להם? שאלתי. Mother Mother, הוא השיב.

זו היתה אהבה מצליל ראשון. מומלץ ביותר.

הנה השיר שלהם שאני הכי אוהבת בינתיים. וזה השני בתור. ומי שהכין את הקליפ מוכשר ושנון.

3 תגובות

Subscribe to comments with RSS.

  1. דפנה לוי said, on פברואר 21, 2009 at 9:43 pm

    ובכל פעם אין ברירה אלא לפלוט קריאות התלהבות ולומר יאללה יאללה, תכתבי עוד ובואי לעתים קרובות יותר.

  2. איתי said, on פברואר 21, 2009 at 10:08 pm

    סחתיקה!

  3. דוד כפרי said, on פברואר 24, 2009 at 9:08 pm

    🙂


להשאיר תגובה

